Re: wyższośc intela na amd i odwrotnie

Autor: Krait (krait_at_interia.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 12:06:14 MET

> Niestety róznica jakości peryferiów procesora jest gigantyczna. Mój
> C900_at_1200 na bylejakiej płycie I815 sprawia mi null problemów. Nowy Athlon
> Xp 1600 + nie pozwala np. na wykorzystanie USB.

A to bardzo ciekaw bo ja mam 1,6XP a dotego mam mysz, klawiature i drukarke
na USB i mam z nimi zero problemow. Wiec albo ja jestem "geniuszem
komputerowym" albo ty jestes ....... ;)

> Nieszczęśliwy posiadacz Athlona
> Radek

Ja jestem szczesliwym posiadaczem AMD i powiem ze mialem pentium potem
pentium2 potem celka potem durona, a teraz 1,6XP i mialem z nimi zero
problemow. Wystarczy przegladnac troche testow zeby dobrac czesci optymalne
dla siebie. A jak ktos ma problemy z czytaniem to pretensje tylko do sibie.

Ps. odnosnie mocy to powiem tak. udostempniam moc procesora dla united
devices, a oni jako 100 (% ??)mocy pokazuja p4 1500
    a mojego AMD-eka oceniaja na 147. Cena w Krakowie 1,6XP - 585plz , a p4
1500 - 750plz .