Re: wyższo?c intela na amd i odwrotnie

Autor: Friend (universum_lab_at_kki.net.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 09:27:24 MET

> Można bezproblemowo wyciszyć kompa żeby był ledwo słyszalny i żeby jesgo
> parametry temp były przyzwoite (czyt. dopuszczalne). U mnei na ATHL. 1200
> wszystkie wentylatory puściłem na 7V (słychac leciutki szumek, w
wiekszości
> powodowany przez stary 18GB dysk IBM). Temp proca to max 52-54 stopnie.
> Komputer ani nie huczy, ani nie grzeje jakoś szczególnie.
>
> Tak sie zastanawiam - po co ja na to odpowiedziałem. Obiecuje sam sobe że
> to juz ostatni raz :).

Zalezy mi na temperaturach takich jak przy nominalnych obrotach wentylatorow
a nie na temperaturach dopuszczalnych!!!.
Jesli w srodku komputera mam zrodlo ciepla zmaiast 30C(celeron)
52C(AMD) to rownoczesnie wzrasta mi temperatura w calej obudowie czyli po
jej otwarciu bucha na mnie goraco prosto w twarz wiec musze zwiekszyc
predkosc wentylatora odprowadzjacego cieplo na zewnatrz obudowy(zasilacz).

We wczesniejszym poscie nie napisalem ze cala obudowa komputera znajduje sie
w nastepnej obudowie o 5 cm szerszej i wyzszej wykonanej z drewna i
wyciszonej gabka. To tak jakbym komputer wsadzil do wersalki. Nie sadze aby
AMD mial wtedy 52C.

Friend