Re: wyższośc intela na amd i odwrotnie

Autor: Friend (universum_lab_at_kki.net.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 09:23:42 MET

> pracy
>
> Sie kolega kolorowych magazynow naczytal :-))

Wszystko co wiem na temat wyciszania koputera to wiem wylacznie z
doswiadczenia. Wierz mi doktoryzowalem sie nad tym tematem prawie pol roku.
Przyslal bym Ci zdjecie mojego komputera to bys uwierzyl ile dodatkowych
obudow z drewna uzylem i wyciszenia z gabek + zaprojektowny obieg powietrza
w srodku obudowy. Jak znajomy zobaczyl sama obudowe na twardy dysk to sie
usmial no bo dysk jest w jednej obudowie z drewna, ta konstrukcja jest
umieszczona w obudowie komputerowej a obudowa komputerowa jest umieszczona w
nastepnej obudowie z drewna a calosc stoji pod solidnym drewnianym
biorkiem:) (moze jestem maniakiem wyciszania)

> wentylatora.
>
> Mam Athlona XP 1500+
> i do niego taniutkie chlodzenie: Titan TTC-D5TB z wiatrakiem puszczonym
> na ....5V.
> Jest cichutki. I wystarczajaco dobry.
> (a sprzet chodzi po kilka dni non-stop)

No i co z tego napisz ile ma stopni i ile bedzie mial stopni jezeli
spowolnisz prace wentylatora odprowadzajacego cieple powietrze na zewnatrz
obudowy che..che..

> A mnie smiech ogarnia jak czytam takie posty.

Ciekawe, ogladalem taka obudowe i na samym szczycie sa zamontowane trzy
potezne wentylatory (jak w klimatyzacji). Wiec smiac mi sie chce no bo na
ile mozna podkrecic takiego ATHLONA XP1600+ ? Jesli na 3200 to sie przestane
smiac :) halas pomijam moze to sa oudowy dla gluchych.

Wkurza mnie to ze wymysla sie coraz to szybszy sprzet a pomija sie sprawe
wydzielanego ciepla.(np nowe dyski HDD7200RPM). To dobre do biorowych
pomieszczen itp.

Friend