Re: wyższośc intela na amd i odwrotnie

Autor: T.F. (tf_at_motocykle.org)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 23:12:44 MET

"Friend" <universum_lab_at_kki.net.pl> ...

> Najwazniejsza sprawa dla mnie byl komfort pracy a dokladniej "cichosc"
pracy
> calego komputera.

Sie kolega kolorowych magazynow naczytal :-))

> Gdybym kupil AMD 1000MHz nie bylo by mowy o zadnym spowalnianiu
wentylatora.

Mam Athlona XP 1500+
i do niego taniutkie chlodzenie: Titan TTC-D5TB z wiatrakiem puszczonym
na ....5V.
Jest cichutki. I wystarczajaco dobry.
(a sprzet chodzi po kilka dni non-stop)

> Smiech mnie ogarnia jak czytam tu i owdzie ze ludzie poszukuja obudowy
> komputerowej z wodnym chlodzeniem...nie tedy droga.

A mnie smiech ogarnia jak czytam takie posty.

--
T.F.