Re: wyższośc intela na amd i odwrotnie

Autor: Friend (universum_lab_at_kki.net.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 09:29:19 MET

> max temp dla celkow T do 68 a amd 95 daj duzy coolermaster i 2000RPM
bedzie
> mial niech i 60C i mu to zwisa, odpada ten punkt (sam mam xp 1700 an
tescie
> i dziala z 2500 RPM 50C pasta na srebrze)

To ze AMDkowi zwisa to nie znaczy ze innym podzespolom zwisa. Wzrasta
temperatura w obudowie i trzeba ja skuteczniej przewietrzac....

> moze i nie zobaczysz ale on sie nie spali przy 70 jak twoj, zrozum.

Wyzsza temperatura pracy to zaleta ?
Przeciez to nie silnik spalinowy ktory przy wyzszej temperaturze ma wyzsza
sprawnosc.

> bo to sa rasowi podkrecacze i nie pier... ze to do amd bo ianczej kupa.
> moze chca celka T max podkrecic dajac duuuuze V ?

No racja jestem przeciwnikiem podkrecania, chyba ze nadejda czasy gdzie
procesor np 2000MHz da sie podkrecic na 4000MHz

Friend