Re: Yamaha nagrywarka 8424 czy warto

Autor: Jarek G. (jgoralski_at_faq.net.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 08:19:33 MET

Dnia Mon, 18 Feb 2002 08:53:28 +0000 (UTC), Krzysiek <silverman_at_go2.pl>
napisal(-a) cos takiego:

>Brawo :)
>I z tego wyciagasz wnioski ze ja nie mam racji?
Z tego wyciagam wnioski. I tyle.
A co do racji: fakt1 - teac jest DOBRY; fakt2: Yamaha TEZ jest
dobra/niegorsza.. z moich skromnych obserwacji.

>No to do roboty...
Dowcipas ;) Ja sie bede pocil, a w odp. dostane 'no to do roboty, przeciez
to za malo..' ;) Sorry, moze jak bede mial troche wiecej czasu. Ale moze
kilka przykladow z autopsji:
1) Abit kt7 - plyta, ktora dla wielu jest porazka = u mnie dwie takie
chodza, kreca sie Durony 600>900, zadnych problemow
2) Golden/Chrom Orb - krusza proce = ja musialem wiele razy
zdejmowac/zakladac takowe wewnatrz wypchanej na maxa miditower - i nic nie
ukruszylem, wsio dziala (pomijam, ze Orb to nie jest najklepszy wybor.. ale
innego nie mialem w tym czasie)
3) plyty na MVP3 - obiegowo syf/kiszka = mialem na tym 3 plyty (Shuttle,
ATrend i Fic) i zero problemow, b. przyjemny sprzet (jak sie np. na nim
podkrecilo i166mmx>250, albo i200mmx>300 (troche niestabilnie,ale chodzil)
Nie chce mi sie wiecej - ale przypomne, ze w/w to jest/byl moj osobisty
sprzet, uzywany w domku (prad mam za free, moje kompy - aktualnie 3 sztuki
- chodza non-stop), grafika (Corel/Photoshop/Painter), gry (najchetniej q2.
q3), i ogolnie uzytkowanie (w tym wypalanie ;) )

>Ricoh tez, a ich nagrywarki z optyka sony to najlepszych nie naleza...
A co Ricoh - oprocz xero - tak naprawde robi dobrze? Przyklad: mialem w
rekach (uzywalem przez pare miesiecy) cyfrowke Ricoha.. Olympus jest DUZO
lepszy.

>Dobry argument.
I decydujacy w PL.

>Ja tych nagrywarek tez dodtyklem i uzywalem :)
Hehe... swintuszek ;) A wypalales na nich po 20-50 plyt na raz? Albo trza
bylo wypalic 20 divx'ow x X chetnych... Uzywac, a UZYWAC - mozna roznie..

Proponuje kompromis: teac jest super (jak dla mnie lepszy od plextora, bo
tanszy), yamahe tez mozna polecic... To jak? Bo sie watek przeciaga, w
sumie niepotrzebnie

Pozdrawiam,

mailto: jgoralski_at_faq.net.pl
GG: 425767 (ICQ mi zdechlo..)