Re: Yamaha nagrywarka 8424 czy warto

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 15:55:51 MET

Jarek G. <jgoralski_at_faq.net.pl>, wrote in

> 1) Abit kt7 - plyta, ktora dla wielu jest porazka = u mnie dwie takie
> chodza, kreca sie Durony 600>900, zadnych problemow

Jak sie umie zlozyc i skonfigurwac to nie ma problemu :) Ale faktem jest,
ze plyta najlepiej abitowi nie wyszla i sa problemy z kompatybilnoscia nie
firmowych pamieci oraz kart sieciowych na realteku. Ale wiem pamietam
Tobie wszystko chodzilo :)

> 2) Golden/Chrom Orb - krusza proce = ja musialem wiele razy
> zdejmowac/zakladac takowe wewnatrz wypchanej na maxa miditower - i nic
> nie ukruszylem, wsio dziala (pomijam, ze Orb to nie jest najklepszy
> wybor.. ale innego nie mialem w tym czasie)

Z kruszeniem procesorow to tez nie kumam ludzi :)

> A co Ricoh - oprocz xero - tak naprawde robi dobrze? Przyklad: mialem w
> rekach (uzywalem przez pare miesiecy) cyfrowke Ricoha.. Olympus jest
> DUZO lepszy.

Hmmm? Ja mialem na mysli nagrywarke. Ty tez?

> I decydujacy w PL.

Niestety :(

> Proponuje kompromis: teac jest super (jak dla mnie lepszy od plextora,
> bo tanszy), yamahe tez mozna polecic... To jak? Bo sie watek przeciaga,
> w sumie niepotrzebnie

Zgadzam sie :)

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!