Jak postawić system win95 po

Autor: Rajdek (rajdek_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 08:36:55 MET

Witam !

No to sobie narobiłem. Komputer Pentium II 300 Mhz, dysk 4,3
GB,podzielony na dwie partycje po 2 Gb. Podczas odinstalowywania
Vplayera usunąłem niechcący współdzielony plik i system po zresetowaniu
komputera nie wstał. Komunikat "Brak systemu na dysku". Odpalam z
dyskietki startowej z obsługą CD-Romu. Komunikat "Nie można utworzyć
katalogu tymczasowego. Jeśli na dysku twardym jest zainstalowany system
HPFS lub NTFS to w celu zainstalowania systemu Windows musisz utworzyć
partycję rozruchową MS DOS."

Próbuję uruchomić setup.exe i zainstalować z dysku win98. Procedura
rusza, po pewnym czasie pojawia się komunikat "Dysk c nie posiada
poprawnej partycji FAT lub FAT 32". Po róznych próbach dostaję komunikat
"Nie ma dysków stałych".

Próbuję przekopiowac system z dyskietki a komendą sys a: c: .Dostaję
komunikat "Nieprawidłowa funkcja". Klawiatura w tym momencie działa jak
maszynistki. "Z" zamieniło się z "y", ":" i "/" też są gdzie indziej,ale
piszę tak, aby na ekranie było poprawnie.

Co poradzicie,jest jakaś szansa,aby postawić ten system, na dysku D
(partycja)mam ważne dane,na c zainstalowany był tylko system i nieliczne
programy.

pozdrawiam

Rajdek