Re: wyższośc intela na amd i odwrotnie

Autor: krzys-iek_at______wp.pl
Data: Mon 18 Feb 2002 - 23:05:41 MET

Jutro tez pracuje napisał:

>1. Do czasu pojawienia się szerokiej gamy procesorow AMD z wentylatorami
>dedykowanymi przez producenta czyli wersja BOX z okresem gwarancyjnym 36
>miesięcy nie będę żadnemu mojemu klientowi polecał tych procesorów. Jesli
>AMD nie bierze odpowiedzialności za swoje dzieło, to w imię czego moja firma
>miałaby to czynić,

o a ja widziale boxy AMD :)

>2. Przed rokiem, dwoma zdarzało mi się sprzedać komputery z
>DURONEM/ATHLONEM. Podczas kalkulacji ceny zawsze dodawałem po cichu
>dwukrotną wymianę wentylatora w okresie gwarancyjnym. Jak dotąd się nie
>pomyliłem. Nie może nieukręcić się wentylator, któremu przychodzi rotować w
>porywach 6-7000 min-1 przez kilka godzin dziennie.

to znaczy ze kupujesz tanie gowno, ja mam 3000RPM teraz na xp 1700+ i
max 60C czyli ok, umiesz troche zakombinowac?

>3. Durnotą skończoną jest używanie z AMD tanich obudów byle tylko zasilacz
>miał 300W. Tanie skrzynki typu codegen wymagają (czyli żeby nie wpadały
>blachy w upierdliwy rezonans) by pod wszystkie śrubki (np pod zasilacz) dać
>podkładki sprężyste, a oprócz tego wszystkie uszka-uchwyty pomiędzy blachami
>trzeba maksymalinie podoginać. Innymi słowy, zamiast przyjrzeć się
>stabilności pracy serwisant traci 30 minut na kręcenie wkrętakiem.

innymi slowy do polski trafia tanie gowno a nie obudowy.

>4. Konieczność używania 300 W zasilaczy nie leży chyba w pryncypie ze
>zgodnością z energyStar.

o a ja mam 235W , nalepke moge dac i 500W i psioczyc

>Reasumując. Sprzedaję tylko Intel'e i jak dotąd nie żałuję.

no coz tracisz troche klientow ale wolnoc...

--
pozdr