dobry tunerTV?

Autor: TonySter (tonyster_at_serwery.zx.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 22:54:10 MET

Prosze kolegow o pomoc

Jaki tuner TV kupic najlepiej (interesuje mnie wewnetrzny PCI) - amatorski.
Musi odbierac wszystko co nadaje w eterze TV w Polce i ewentualnie w kablu
(AsterCity, PTK itd). mozliwosc ogladania w oknie i nagrywania. Wejscie i
wyjscie TV ("rzucic" obraz na TV i "zdjac" z kamery). mozliwosc "softowego"
odkodowania Canal + (moze ktos ma jakis fajny soft?)?
 Nie interesuja mnie profesjonalne urzadzenia, tylko czysto amatorskie. Moze
ktos testowal fajny, prosty i niedrogi Tuner TV PCI. I oczywiscie gdzie
kupic najtaniej?

pozdrawiam

Tomasz Sternik
tomasz_sternik_at_wolainfo.com.pl