Re: wyższośc intela na amd i odwrotnie

Autor: Ewelina S (ewelina_sos_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 21:46:32 MET

Ja posiadam juz trzeci komputer na AMD. Zaczalem od k6 166, potem byl duron
600 teraz Athlonxp1600. I jestem zadowolony Jak dotychczas nie mialem
najmniejszych problemow z zadnym z tych komputerow. Wielu ludzi mi odradzalo
mowiac INTEL INTEL i jeszcze raz INTEL bo INTEL ale jak dotad bylem uparty i
nie zaluje. Procesory sa wydajne i naprawde niezawodne. Dodatkowo przekonuje
mmnie to ze AMD trzyma sie jednego standardu gniazda na procesor i nie
wydziwia tak jak INTEL po kilkanascie niekompatybilnych standardow dziwaczna
polityka w kilku kwestiach chodzby RAMBUS-y no i mnostwo bledow w
procesorach co tak renomowanej firmie nie przystoi.
Grzegorz