Re: wyższośc intela na amd i odwrotnie

Autor: Jutro tez pracuje (UsunTo_kwis_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 21:04:06 MET

1. Do czasu pojawienia się szerokiej gamy procesorow AMD z wentylatorami
dedykowanymi przez producenta czyli wersja BOX z okresem gwarancyjnym 36
miesięcy nie będę żadnemu mojemu klientowi polecał tych procesorów. Jesli
AMD nie bierze odpowiedzialności za swoje dzieło, to w imię czego moja firma
miałaby to czynić,
2. Przed rokiem, dwoma zdarzało mi się sprzedać komputery z
DURONEM/ATHLONEM. Podczas kalkulacji ceny zawsze dodawałem po cichu
dwukrotną wymianę wentylatora w okresie gwarancyjnym. Jak dotąd się nie
pomyliłem. Nie może nieukręcić się wentylator, któremu przychodzi rotować w
porywach 6-7000 min-1 przez kilka godzin dziennie.
3. Durnotą skończoną jest używanie z AMD tanich obudów byle tylko zasilacz
miał 300W. Tanie skrzynki typu codegen wymagają (czyli żeby nie wpadały
blachy w upierdliwy rezonans) by pod wszystkie śrubki (np pod zasilacz) dać
podkładki sprężyste, a oprócz tego wszystkie uszka-uchwyty pomiędzy blachami
trzeba maksymalinie podoginać. Innymi słowy, zamiast przyjrzeć się
stabilności pracy serwisant traci 30 minut na kręcenie wkrętakiem.
4. Konieczność używania 300 W zasilaczy nie leży chyba w pryncypie ze
zgodnością z energyStar.

Reasumując. Sprzedaję tylko Intel'e i jak dotąd nie żałuję.
Pozdrawiam
Krzysiek