Re: Asus TUSL2-C

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 11:02:00 MET

Użytkownik Zhan <nospam_arturm_at_polnet.cc> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a4kbmk$1ep$1_at_news.tpi.pl...
> "Tualatin".
>
> Mylisz sie, podnosznie napiecia to ostatecznosc jesli chodzi o podkrecanie,
> najwazniejsze zeby podkrecic jak najwiecej bez ruszania napiecia.
[...]

Imho oc bez podniesienia trochę napięcia to loteria.
Chociaż jak działa 100% stabilnie przy jakiejś rozsądnej częstotliwości
(w 3dmark, Winrar itd.) to nie trzeba oczywiście ruszać.

PeJot