Re: Asus TUSL2-C

Autor: Zhan (nospam_arturm_at_polnet.cc)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 02:12:55 MET

> No to ja nie rozumiem jak mogą niektórzy polecać ten szajs do Celków
"Tualatin".
> Wiadomo że jak chce się mieć pewność że podkręcony procek będzie działał
> stabilnie to trzeba mu podnieść napięcie.
> A Celeron bez podkręcania wiadomo ile jest wart ...

Mylisz sie, podnosznie napiecia to ostatecznosc jesli chodzi o podkrecanie,
najwazniejsze zeby podkrecic jak najwiecej bez ruszania napiecia. Pozatym
ciezko znalezc produkt bez wad, w przypadku asusa ww. niedociagniecie jest
na pewno wada ale wg mnie i tak plytka jest godna polecenia a juz na pewno
jesli chodzi o porownanie z abitem, z ktorym mialem niezle przejscia...