Re: Dziwna sprawa, mpegi i dwa twardziele

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 11:02:14 MET

Użytkownik Kalaf <kalaf_at_acn.waw.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych napisał:3C6D59D5.E7F5C1DD_at_acn.waw.pl...
> Mam dwa identyczne twarde dyski 60 gb Seagate, plyte glówna ECS K7S5A
> oraz Windows'a 98 SE i mam problem, poniewaz filmy w formacie MPEG nie
> odtwarzaja mi sie poprawnie. Dzieje sie tak tylko przy wlaczonym drugim
> dysku, bo gdy odlacze go w biosie wszystko odtwarza sie poprawnie.
> Filmów w tym formacie (przy wlaczonych dwóch dyskach) praktycznie nie
> mozna ogladac (ani przewijac) poniewaz "progress bar" szybko biegnie do
> konca filmu, a gdy juz stanie na koncu, film jest odtwarzany dalej,
> jednak po kilku
> sekundach wiesza sie na dobre.
[...]

Zmien player'a na nowszego (7.x) lub cos innego producenta (Xing itp).
Jak nie pomoze to trzeba niestety instalowac nowinki do plyty - typu bios,
stery do agp itd. -
www.ecs.com.tw
www.sis.com.tw

PeJot