Re: p³yta PCChips M726 i problem z DMA

Autor: newsy (mk23418_at_sgh.waw.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 02:47:01 MET

Proponuje zalozyc klub wlascicieli M726 :-) Ja ciesze sie, ze udalo mi sie
chociaz oszukac ja i mam 40 GB dysk z wlaczonym DMA :-)))) A jaki procek u
Was lata? Ja swojego Cel333 podkrecilem na 500 i chodzi bez problemow!
Startuje nawet na FSB=112, ale wiesze sie przy uruchamianiu WIndy... jesli
macie jakies sztuczki, jak ulepszyc te plyte etc, co mozna zrobic, zeby
lepiej dzialalo, podzielcie sie :-)
pozdro
/krasus

U¿ytkownik "aaa" <aaa_at_aaa.com> napisa³ w wiadomo¶ci
> Witam
>
> Mam problem z nieco archaiczn± ju¿ p³yt± g³ówn±. Pomimo wgrania
najnowszych
> sterowników ide bus-master jak i upgrade biosu, nie mogê w³±czyæ trybu DMA
> dla ¿adnego napedu CD. Próbowa³em ju¿ z dwoma napedami CD i jednym CD-RW
> (Teac W524EK), próbowa³em pod³aczac je jako zarówno jako master jak i
slave
> na obu kana³ach, próbowa³em Ali Ide Utility, i za ka¿dym razem DMA dla
> napedu nie jest aktywny (a dla dysku twardego dzia³a poprawnie).
Próbowa³em