Re: płyta PCChips M726 i problem z DMA

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 10:01:49 MET

Hej

Użytkownik "newsy" <mk23418_at_sgh.waw.pl> napisał w wiadomości
> Proponuje zalozyc klub wlascicieli M726 :-)

Jak najbardziej popieram :)))

>Ja ciesze sie, ze udalo mi sie
> chociaz oszukac ja i mam 40 GB dysk z wlaczonym DMA :-))))

A mogbys powiedziec jak tego dokonales? Tak jak opisują na tej stronce o
tuningu 726?
Ja tez mam 40 GB (Samsunga) ale musialem uzyc Disk Managera a dma mam tylko
teoretycznie :(
a tych sztuczek z edycja biosu nie probowalem bo sie troche boje

A jaki procek u
> Was lata? Ja swojego Cel333 podkrecilem na 500 i chodzi bez problemow!

Cel.400 ale dal sie podkrecic tylko na 450