Re: p³yta PCChips M726 i problem z DMA

Autor: Krasus Waw (mk23418_at_sgh.waw.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 18:31:19 MET

Witam M726-owcow!

> Hej
>
> U¿ytkownik "newsy" <mk23418_at_sgh.waw.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
>
> Jak najbardziej popieram :)))

> A mogbys powiedziec jak tego dokonales? Tak jak opisuj± na tej stronce o
> tuningu 726?

:-) A wiec sa dwa wyjscia. Jesli masz go jako drugi dysk, to w
BIOSie robisz NONE i Winda sama wykrywa go jako 40 :-) Tylko, ze
musi bys ustawiony jako SECONDARY MASTER! A jesli masz jako
pierwszy dysk w systemie, to w BIOSie ustaw USER i wpisz te dane,
ktore sa na obudowie dysku, BIOS powie, ze dysk ma.... 8 GB, ale
dziala zaj... :-))))))

> Ja tez mam 40 GB (Samsunga) ale musialem uzyc Disk Managera a dma mam tylko
> teoretycznie :(
> a tych sztuczek z edycja biosu nie probowalem bo sie troche boje
>
> A jaki procek u
>
> Cel.400 ale dal sie podkrecic tylko na 450

:-)
Jak jeszcze cos, pisz na priva!!!!! pozdrufka dla wszystkich

--
/Krasus