wentyl na procka - cichy

Autor: a | b | s | o | l | o | n (absolon_at_wp.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 23:44:18 MET

Witam!

Jaki 'wentylatorek' prponujecie na Socket370 dla mojego Celerona 400
:))) ?

chodzi mi o jak najcichszy model oczywiscie nie za drogi :)

btw
czy nie wystarczyłby dla takiego procka sam radiator przy zalozeniu ze w
zasilaczu (kóry jest zamontowany nad płytą głowna - big tower) są dwa
wentylatorya nie jeden:
- jeden standardowo wychodzący na tył obudowy
- a drugi od spodu zasilacza czyli dokładnie nad prockiem ? :)

pozdrawiam
i zgóry dzieki

--
http://www.e-Motion4u.com