Re: wentyl na procka - cichy

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 00:50:25 MET

a | b | s | o | l | o | n <absolon_at_wp.pl> napisal(a):

>chodzi mi o jak najcichszy model oczywiscie nie za drogi :)

Szukaj takiego, ktory ma najmniejsza predkosc.

>czy nie wystarczyłby dla takiego procka sam radiator przy zalozeniu ze w
>zasilaczu (kóry jest zamontowany nad płytą głowna - big tower) są dwa
>wentylatorya nie jeden:
>- jeden standardowo wychodzący na tył obudowy
>- a drugi od spodu zasilacza czyli dokładnie nad prockiem ? :)

Ja na cel400 mialem pare dni sam radiator to temp. przekraczala 60 st.
i zaczalem zuwazac pierwsze oznaki niestabilnosci systemu. Najlepiej
sam zobacz w jakich granicach bedzie sie utrzymywala temperatura,
tylko wskazany jest jakis solidniejszy radiator.

Andy