Zyxel Omni.Net USB

Autor: Macius (macius_at_lonet.gdynia.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 23:38:23 MET

 Zyxel nie ma zielonego pojęcia (już męczyłem jego filie rozsiane po całym
świecie)- może wy coś wymyślicie

System: Abit KT7-Raid + Athlon 750
    Korzystam z modemu ISDN ZyXEL Omni.Net USB. Sprawował się przyzwoicie do
czasu zainstalowania systemu Windows XP. Łączy się z internetem na kilka
minut po czym wyłącza się kompletnie i pomaga jedynie restart systemu. Nawet
wyciągnięcie w ponowne włożenie kabla nie pomoże bez restartu. Czasami
wyłącza się nawet bez użytkowania go - po kilku godzinach pracy systemu bez
restartu. Sterowniki do modemu dedykowane XP są zainstalowane. Ostatni Via
Pack również. BIOS aktualizowałem do ostatniej wersji i próbowałem różnych
ustawień - co jedynie pogarszało sprawę - wyłączał się zaraz po
inicjalizacji systemu. Myślałem że przyczyną może być za słaby zasilacz,
gdyż używałem 250W - po wymianie naa 300W - nie widać rzadnej poprawy. Za
rozwiązanie problemu conajmniej ze trzy piwa :)))