Re: Monitor 17"

Autor: Daniel Rutkowski (gunio_at_starnet.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 02:01:55 MET

Użytkownik "The_EaGle" <theeagle_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości
> wiadomych wzgledow. Powiedz jakiemus gosciowi ktory pracuje przy
AutoCadzie
> ze ma kupic trinitrona a wysmieje cie na dzien dobry.

Pytamy Cadowcow...

> Wiem ze Iyama robi od dawna dobre monitory ale jakosc obrazu w IFT jest
> lepsza.

co to znaczy "jakosc obrazu"? jest wiele elementow wplywajacych na tak
wzgledne dwa slowa jak jakosc obrazu. Moze napiszesz co tam jest lepszego???

> Kolejna bzdura. IFT np jest drozszy (obecnie jest juz zastapiony przez NF)
> niz wiekszosc monitorow w tej klasie. Jak czegosc dokladnie nie wiesz to
> lepiej nic nie pisz bo sie tylko osmieszasz.

Wez czlowieku mnie nie rozsmieszaj i nie denerwuj innych. Wiesz co zastaplio
IFT(700)? Samsung 757DFX :).NF to skrot od Natural Flat (klania sie
Diamondtron). No comments...Nie mowie ze 700IFT albo 757DFX to zly monitor
bo zdaje sobie sprawe ze jest dobry ale to jednak nie trinitron ani
diamondtron

> A co do paskow to takze bzdura, jak grasz 12h dziennie to monitora mozesz
> nie zobaczyc ale jak ktos pracuje w grafice 3Dstudio czy jako inzynier
przy
> programach takich jak AutoCAD to te druty mu utruniaja prace. Dlatego w
> zadnym laboratorium gdzie uzywa sie programow CAD nie widzialem na calej
> politechnice trinitronow a zwykle CRT.

zwykle CRT? a wiesz co to jest CRT ? a co to trinitrony jakies bardzo
"niezwykle" CRT ? Wiadomo ze troche inne ale takze CRT :)
Masz na mysli cos czego nie potrafisz wyrazic :). Moze miales na mysli maske
perforowana(otworowa)? ;-)

> Trinitron nadaje sie do co dziennej pracy bo ma wiekszy kontrast i
> nasycenie kolorow i na tym sie koncza zalety trinitrona.

a czy to nie jest duzo? "ma wiekszy kontrast i lepsze kolory" a reszte ma
gorszA? :)))
ciekawe...
oj ide spac chyba.dobranoc
Daniel