Re: Monitor 17"

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 21:35:05 MET

<Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl> wrote in

> Widze ze kolega chyba nigdy nie pracowal na zadnych DOBRYM monitorze
> wyposazonym w FDtrinitron lub Mitsubishi Diamondtron ...
:-)
Tja, to ja wysjasnie koledze ze pracowalem juz przy kilkudziesieciu roznych
monitorach po kilka tygodni.
Mialem NEC'a recenzowalem go i porownywalem np do IFT Samsunga i narazie to
jest ideal (IFT) jezeli chodzi o obraz za ta cene. Slowem nie widzialem na
te 20-30 monitorkow lepszego. Zreszta u mnie na uczelni takze sa IFT z
wiadomych wzgledow. Powiedz jakiemus gosciowi ktory pracuje przy AutoCadzie
ze ma kupic trinitrona a wysmieje cie na dzien dobry.

> Ja mam iiYame model 450 pro na kinolu Diamondtron NF i tak cudownych
> czystych kolorów , ostrości i szczególowości nigdy nie widzialem na
> zadnych innym kinolu ...

Wiem ze Iyama robi od dawna dobre monitory ale jakosc obrazu w IFT jest
lepsza.

> Zaden kinol Samsunga ani LG nie dorasta nawet do "piet" w/w.

Bzdury wasc gadasz. Jezeli bardzo ci zalerzy i mieszkasz w Wa-wie mozemy
sie przejsc do jakiegos sklepu z monitorami i udowodnie ci z nokia monitor
test NAOCZNIE jakie sa roznice po miedzy nimi.

> A jak kogoś nie stac na dobry monitor to niech nie gada bzdur. A co do
> tych dwóch "pasków" to one są po kilku dniach wogóle nie zauwazalne a
> ta "wada" jest niczym do zalet jakie ma ten kinol (jakośc obrazu)

Kolejna bzdura. IFT np jest drozszy (obecnie jest juz zastapiony przez NF)
niz wiekszosc monitorow w tej klasie. Jak czegosc dokladnie nie wiesz to
lepiej nic nie pisz bo sie tylko osmieszasz.
A co do paskow to takze bzdura, jak grasz 12h dziennie to monitora mozesz
nie zobaczyc ale jak ktos pracuje w grafice 3Dstudio czy jako inzynier przy
programach takich jak AutoCAD to te druty mu utruniaja prace. Dlatego w
zadnym laboratorium gdzie uzywa sie programow CAD nie widzialem na calej
politechnice trinitronow a zwykle CRT.

> Aha , gdyby te kinole byly takie zle to powiedz czemu w drozszych
> modelach monitrów producenci instalują wlaśnie te kinole ...

> Np. CTX , IIYAma , Samsung i wile innych ...

Trinitron nadaje sie do co dziennej pracy bo ma wiekszy kontrast i
nasycenie kolorow i na tym sie koncza zalety trinitrona.

--
Best regards
 	The EaGle