Re: Asus TUSL2-C

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 18:59:28 MET

Użytkownik Zhan <nospam_arturm_at_polnet.cc> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a4eh4j$c76$1_at_news.tpi.pl...

> u mnie z 1,2 pomaga tylko zabawa z nozkami procesora, biosem sie nie da

No to ja nie rozumiem jak mogą niektórzy polecać ten szajs do Celków "Tualatin".
Wiadomo że jak chce się mieć pewność że podkręcony procek będzie działał
stabilnie to trzeba mu podnieść napięcie.
A Celeron bez podkręcania wiadomo ile jest wart ...
Abit ST6 rulez.

PeJot