Re: Ehhh...SCSI

Autor: thezor (thezor_at_interia.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 21:33:46 MET

W artykule <a4jiap$cta$6_at_news.tpi.pl>, skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl
zauważyłem następujšce bity:

> No właśnie, najpierw się skup żeby dysk zaczął działać a później razem ...
> Masz na dysku może zworkę <parity> lub coś podobnego - daj na wyłączone.
>
> PeJot

No właœnie !!!.... nie pomogło :]
Od poczštku sprawdzałem tylko dysk (zobacz pierwszy post) ale póŸniej
podłšczyłem jeszcze nagrywarkę jako terminator.
Teraz juz prawie pewne jest, że to dysk. Przed ostatecznš decyzjš wacham
się jednak, i zastanawiam się czy na kontrolerze z BIOSem coœ bym
wymodził.

PS. Dziex za zainteresowanie.
Pozdrawiam
THE (one and only) ZOR