Re: Monitor 17"

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Fri 15 Feb 2002 - 08:04:11 MET

> Zreszta ja nie lubie sony bo nie lubie trinitronow ani zadnych
> drucikopodobnych kineskopow mitsubishi diamotron.
> Polowe pracy przy kompie to word2000 gdzie jest biale tlo i strasznie mnie
> to denerwuje. Co innego jak ktos gra non stop wtedy moze miec i po
> przekontnej pare drutow i mu bedzie wszystko jedno.

Widzę że kolega chyba nigdy nie pracował na żadnych DOBRYM monitorze
wyposazonym w FDtrinitron lub Mitsubishi Diamondtron ...

Ja mam iiYamę model 450 pro na kinolu Diamondtron NF i tak cudownych czystych
kolorów , ostrości i szczegółowości nigdy nie widziałem na żadnych innym
kinolu ...

Zaden kinol Samsunga ani LG nie dorasta nawet do "pięt" w/w.

A jak kogoś nie stać na dobry monitor to niech nie gada bzdur. A co do tych
dwóch "pasków" to one są po kilku dniach wogóle nie zauważalne a ta "wada"
jest niczym do zalet jakie ma ten kinol (jakośc obrazu)

Aha , gdyby te kinole były takie złe to powiedz czemu w droższych modelach
monitrów producenci instalują właśnie te kinole ...

Np. CTX , IIYAma , Samsung i wile innych ...

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///