Re: aktualizacja biosu

Autor: pioprz_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 15 Feb 2002 - 10:21:38 MET

> a zastanawiales sie po co tobie update biosu? skoro nie masz powodow do
> narzekania z ta wersja ktora masz obecnie i sprzet ktory posiadasz dziala
> bez problemu, wiec po co to ruszac? moze lepiej poszukac jakiegos
> bardziej pozytecznego zajecia:>
>
> --
> Kelof -> cs993373(at)cs.yorku.ca
> "I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming
> the absolute that I am now - me."

Cześć Marcin
Poruszyłes niestety bardzo nurtujący mnie problem tzn problemy z komputerem.
Właśnie o to chodzi ze mam je kolosalne i prubuje już wszstkiego.
Komputer po kilku dniach na świeżym systemie zaczyna mi sie wieszać po 4
minutach użytkowania.
Kupiłem ostatnio pare nowych cześci.
I sam nie wiem co robić.Stąd moja chęć do aktualizacji biosu.
Karty zamieniałem już miejscami.System wgrywany z dwóch niezależnych płyt-win
98.
pozdr
Ps. może jakieś wskazówki?