Re: aktualizacja biosu

Autor: Marcin Folek (kelof_at_rogers.com_!_)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 10:01:41 MET

"pioprz" <pioprz_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Karte juz udało mi się wyłączyc, z biosem poczekam jednak na kogoś kto
> sie na tym zna.Wielkie dzieki za odzew Pozdrowienia
a zastanawiales sie po co tobie update biosu? skoro nie masz powodow do
narzekania z ta wersja ktora masz obecnie i sprzet ktory posiadasz dziala
bez problemu, wiec po co to ruszac? moze lepiej poszukac jakiegos
bardziej pozytecznego zajecia:>

--
Kelof -> cs993373(at)cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming