Re: Pimary i Secondary

Autor: Desperado (pbelino_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 10:29:07 MET

> wazne jest aby nagrywarka i CD-ROM nie byly na tej samej tasmie, bo nie
> bedziesz mogl kopiowac plyty na plyte w trybie "on-the-fly"

ehhh, nie można tak od razu powiedzieć, komp mojego ojca ma na primary HDD +
Iomega ZIP drive, na drugim kanale CD + DVD/nagrywara (combo) i z tego co
pamiętam wszystko chodzi.
Choć jeśli OnTheFly rzeczywiście nie będzie chodzić, to powstaje inny
problem ( podłączamy wtedy np. primary hdd+cd, 2nd hdd+ nagr,), bo jeśli
dyski są ata100 a cdki albo pio4 albo ata33, to będą one ograniczać prędkość
magistrali (a przez to dysków) na której są podłączone :(((

Pozdrowienia

Desperado