Re: aktualizacja biosu

Autor: Marcin Folek (kelof_at_rogers.com_!_)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 11:02:59 MET

"pioprz" <pioprz_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Poruszyłes niestety bardzo nurtujący mnie problem tzn problemy z
> komputerem. Właśnie o to chodzi ze mam je kolosalne i prubuje już
> wszstkiego. Komputer po kilku dniach na świeżym systemie zaczyna mi sie
> wieszać po 4 minutach użytkowania.
ale ciagle to jakos niezbyt przekonywujace, ze to wlasnie wina biosu.
jezeli przez kilka dni jest ok, a potem wszystko zaczyna sie walic, to
raczej stawialbym na problemy ze sterownikami, albo systemem? moze
instalujesz jakis program, ktory calkowicie rozklada system (wirus?)
powinienes poszukac na poczatek jakis programow diagnostycznych..

--
Kelof -> cs993373(at)cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming