Re: Monitor 17"

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 00:16:22 MET

Krzysiek <silverman_at_go2.pl> wrote in

> Tak samo z philipsami, kupuja ludzie bo ladnie wygladaja i sa krotkie
> :) A co do soniaczy to dobra 17" ciezko znalesc ale jesli chodzi o
> modele 21" i wyzsze to miodzio :)

Bo przy 21" czy 22" juz sie Sony zaczyna oplacac robic dobre monitory,
skoro za 8cm wiekszy ekran dostaja o 3 tys wiecej za ten sam produkt.
Zreszta ja nie lubie sony bo nie lubie trinitronow ani zadnych
drucikopodobnych kineskopow mitsubishi diamotron.
Polowe pracy przy kompie to word2000 gdzie jest biale tlo i strasznie mnie
to denerwuje. Co innego jak ktos gra non stop wtedy moze miec i po
przekontnej pare drutow i mu bedzie wszystko jedno.

--
Best regards
 	The EaGle