Re: Monitor 17"

Autor: pre (no_at_spam.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 16:53:51 MET

cze

hehe "nie lubie" bardzo konstruktywne.
Ja ani nie lubie, ani lubie, jesli cos jest bardzo dobre to takie jest.
Nie znam zadnego innego kineskopu z taką jakościa obrazu.
Kolory sa naturalne a nie "malowane" jak na innych, to rozni wlasnie
Trinitrony od reszty kitronow fletronow i innego badziewia.
Zresztą w kineskopach TV jest podobnie, obraz na Trinitronach jest zupelnie
inny
niz na reszcie.
Ja wiem, panuje w niektorych kręgach taka "moda" zeby "nielubic" i ganic
wszystkie wielkie koncerny, ale jesli robią coś naprawdę dobrego to jest to
bez sensu
i jest to oszukiwanie siebie samego.

 :-) no, mnie tez kurde, chodze caly w nerwach, wypijam 7 kaw
spalam 40fajek zeby pismo napisac :P
przy wordzie97 widac mniej :D
ale faktem jest ze druciki widac i nie byloby oczywiscie lepiej jakby ich
nie bylo.

[...]
> Zaden kinol Samsunga ani LG nie dorasta nawet do "pięt" w/w.

jasne ze tak. Ktos mi niedawno wciskał jaki to samsung jest the best i ze
zamiast
Sony 17" G220, mam kupic jakiegos samsunga 19"!!!!!
.żałosne.

Potwwierdzam info o Diamondtronie NF, tez swietny kineskop, zreszta poi
czesci
technologia z trinitrona, bo Mitsubishi jako jedyna firma moze wykorzystac
technologie
trinitronową.
Zresztą NEC w swoich wyzszych modelach (FE700+ FE750+)
wkłada właśnie DiamondtronyNF.
Efekt widac od razu, wystarczy porównać.

Jak nie stac mnie na Mercedesa czy Bentley'a to nie gadam ze są do dupy i
moj polonez
jest conajmniej tak samo luksusowy.

Pozdrawiam