Re: logitech vs A4Tech

Autor: Jarosław Stępień (jarek_stepien_at_yahoo.de)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 10:25:47 MET

Czesc!

Mam identyczne problemy z A4Tech (identyczny model)
jak Ty. Dodatkowo u mnie sterowniki myszki
regularnie wieszaja system przy starcie. Czasami udaje
sie podniesc system dopiero za 3, 4 razem.
Pomogla reinstalacja najnowszych sterownikow ze strony
producenta, jednak nie na dlugo. Teraz znowu
wszystko sie p....
Nigdy juz nie kupie A4Techa.

Pozdrawiam
Jarek Stepien