flash biosu - radeon ve

Autor: seba szymik (sebs.wywal_to_at_hoga.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 10:22:57 MET

witam i pozdrawiam wszystkich,

mam zamiar troszkę "poprawić" bios w swoim klonie radeona ve...
zgrałem sobie mój bios, ale niestety jedyną opcją jaką mogę w nim
zmienić to taktowanie pamięci, opcje dotyczące wyjścia tv i drugiego
wyjścia monitorowego są nieaktywne, mimo, że i jedo i drugie działa,
ale tylko w trybie klonowania obrazu - nie mam możliwiści skorzystania
z dobrodziejstw hydarvision:(

w związku z tym mam pytanie: jakie są wasze opinie na temat próby
wgrania do niego biosu oryginalnego rve (taki mam) lub z innego klona
z aktywnymi wszystkimi opcjami (mógłby mi ktoś coś takiego podesłać)?

karta jest no name (megacolor) 64 MB DDR RAM

za wszystkie sugestie z góry dziękuję:)

pozdrawiam
seb