Re: PixelView a Asus A7A266.

Autor: Robert (robert_at_gamma.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 10:26:12 MET

Użytkownik mariod <MariuszDworniczak_at_wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a4fuam$a7l$1_at_news.tpi.pl...
> "Na ALI to się wszystko wali"
> a masz zainstalowane ALI AGP Driver ?
> jaki chiset wybrałeś w konfiguracji tunera ?
> zainstalowałeś oprogramowanie do Prolinka
> w wersji co najmniej 4.29 ?

Hmmmm.....
Zarzuciłeś mnie pytaniami i nie wiem co odpowiedzieć. Niestety będę mógł to
sprawdzić dopiero po południu. Ale jeśli byłbyś uprzejmy podpowiedzieć mi
jak to wszystko poustawiać to byłbym wdzięczny - oszczędzisz mi trochę czasu
i nerwów. Mam nadzieję, że ten pierwszy Twój cytat to tak żartem i że "na
Ali nic się nie wali". Zainstalowałem oprogramowanie z płyty dołączonej do
tunera. Reszty nie pamiętam, bo się trochę wkurzyłem 20-to krotnym
resetowaniem kompa...
 robert