Re: logitech vs A4Tech

Autor: Janus (janus1_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 18:03:07 MET

Użytkownik "ZOMO" <fuckonet_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> narzekalem juz nie raz (i nie tylko ja) na wariactwa
> myszek A4Techa (WWW 25 - zwielokratnianie pojedynczych
> klikniec, etc..) otoz ostatnio musialem przeinstalowac win98
> i po tej operacji zaskoczyla mnie nagla poprawa - wszystkie
> problemy z mysza zniknely !!! - wiec to nie sprzet sie kaszani
> a cos jest z oprogramowaniem .... niestety nic nie trwa wiecznie
> i mysza zaczyna znowy fixowac....

Kicha nie mycha !
Mam tez taka i #$%^ mam jej dosyc. Nie dosc ze sie zacina, to tez zauwazylem
te podwojne klikniecia, a rolki tez chodza jak nie powiem co. Mialem
wczesniej pilota logitecha - mmm ... ale tamta nie miala rolek, a do nich
sie juz przyzwyczilem....
Nowe sterowniki nic nie daly.
Jesli mialbym zmieniac to raczej tylko Logitech.

Heja, Janus.