Re: zniszczone sciezki

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 09:00:43 MET

Uzytkownik "--6--MARshALL--9--" <6marshall9_at_interia.pl> napisal w wiadomosci
> mam plyte shuttle ak12 i podszas instalacji coolera
> (mial bardzo nietypowy zaczep na procesor i trzeba bylo uzyc sporej
> sily), w kazdym razie podczas zakladania niechcacy zarysowalem 2 z 3
> sciezek, sa w charakterystycznym miejscu pomiedzy slotami pamieci a
> procesorem, obok srodkowego zaczepu na procku, uszkodzenia sa ledwie
> widoczne, mozna je zobaczyc pod swiatlo, po odblasku, uszkodzenia
> wygladaja na 10-te lub nawet mniej czesci milimetra
> komputer chodzi jak narazie ok, tylko MemTest-86 2.8 sie wysypuje
> i pokazuje ze mam 256 MB, podczas gdzy ja kupowalem 128 SDRAM
> [...]
Lutowac tego chyba sie nie da chyba ze znajdziesz te sciezki i wysledzisz
gdzie sie one stykaja i gdzie dochodza w tedy mozna w jakis sposob polaczyc
je drutem... ewentualnie przejdz sie do sklepu elektronicznego i zapytaj o
jakies "pisaki" do reperowania sciezek chyba cos takiego istnieje choc by do
overclockingu AMD ;)