Re: zniszczone sciezki

Autor: Marcin Sroczyk (sroczyk_at_wroclaw.home.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 20:26:19 MET

Witam...

Dnia Tue, 12 Feb 2002 21:55:24 +0100, --6--MARshALL--9--
<6marshall9_at_interia.pl> napisał(a):

>mam plyte shuttle ak12 i podszas instalacji coolera
>(mial bardzo nietypowy zaczep na procesor i trzeba bylo uzyc sporej
>sily), w kazdym razie podczas zakladania niechcacy zarysowalem 2 z 3
>sciezek, sa w charakterystycznym miejscu pomiedzy slotami pamieci a
>procesorem, obok srodkowego zaczepu na procku, uszkodzenia sa ledwie
>widoczne, mozna je zobaczyc pod swiatlo, po odblasku, uszkodzenia
>wygladaja na 10-te lub nawet mniej czesci milimetra

Płyty główne mają tzw. solder maskę (zielony, lub innej barwy lakier),
jeśli tylko ona jest zarysowana, to nic się nie stało. Jak komputer
będzie działał bez problemów, to zamaluj te miejsca np. lakierem do
paznokci i wszystko powinno być w porządku.

Pozdrawiam...

--
Marcin Sroczyk
<sroczyk_at_wroclaw.home.pl>