Re: [OT] Jak "reklamowac" monitory ?

Autor: Serwiz (rozrywka_at_go2.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 15:44:08 MET


Użytkownik "Piotr Traczykowski" napisał w wiadomości:
> Użytkownik "Serwiz" napisał w wiadomości:
> > To by wyiakało tylko z jakichś zbójeckich uprawnień gwarancyjnych. W
> > gwarancji jest zapisana maksymalna ilość napraw po których następuje
> wymiana
> > monitora lub zwrot kasy. W tym przypadku korzystniesze było domaganie
się
> > uprawnień z tytułu rękojmi (ta trwa 12 miesięcy od dnia wydania towaru
> > kupującemu). W przypadku rękojmi już przy drugiej naprawie możemy żadać
> > obniżenia ceny, wymiany towaryu lub zwrot kasy.
> o.k. ale u kogo u sprzedawcy czy w serwisie ? jezeli u spredawcy to czy
nie
> ma jakiegos kruczku ze jezeli towar byl w seriwisie to moge sie w tylek
> ugryzc ? A jezeli w serwisie to jakiej kwoty mam sie domagac ? kupilem
towar
> z drugiej reki (teoretycznie of coz, sprzet jest od nowosci moj ale
faktura
> nie jest na mnie) mam na niego fakture poprzedniego wlasciciela i co z tym
?
>
>
Cała procedura reklamacyjna powinna być dokonywana u sprzedawcy. Jesli
chodzi o rękojmię to o kase ganiasz sprzedawcę. Jeśli chodzi o wysokość
zwrotu do należy ci się wartośc sprzętu w dniu zakupu (więc wartość z
faktury). W tym przypadku nie ma większego wpływu na kogo była wystawiona
faktura najważniejsze jest to żeby faktura była od sprzedawcy u którego
reklamujemy sprzęt.
Wymiana, zwrot kasy czy naprawa jest uzależniona od tego czy wcześniejsze
naprawy były odnotowane w karcie gwarancyjnej bo to jest jedyna podstawa
zliczania ilości napraw. W karcie gwarancyjnej nie odnotowuje sie reklamacji
które były bezzasadne, tak się dzieje jeżeli odchyłki są zgodne ze
specyfikacją producenta.

Serwiz



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:15:11 MET DST