Re: [OT] Jak "reklamowac" monitory ?

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 14:37:44 MET

Użytkownik "Serwiz" <rozrywka_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> To by wyiakało tylko z jakichś zbójeckich uprawnień gwarancyjnych. W
> gwarancji jest zapisana maksymalna ilość napraw po których następuje
wymiana
> monitora lub zwrot kasy. W tym przypadku korzystniesze było domaganie się
> uprawnień z tytułu rękojmi (ta trwa 12 miesięcy od dnia wydania towaru
> kupującemu). W przypadku rękojmi już przy drugiej naprawie możemy żadać
> obniżenia ceny, wymiany towaryu lub zwrot kasy.
o.k. ale u kogo u sprzedawcy czy w serwisie ? jezeli u spredawcy to czy nie
ma jakiegos kruczku ze jezeli towar byl w seriwisie to moge sie w tylek
ugryzc ? A jezeli w serwisie to jakiej kwoty mam sie domagac ? kupilem towar
z drugiej reki (teoretycznie of coz, sprzet jest od nowosci moj ale faktura
nie jest na mnie) mam na niego fakture poprzedniego wlasciciela i co z tym ?