Re: Komp zwaaaalnia, kiedy musi wiecej myslec.(troche dlugie)

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 15:45:52 MET

Użytkownik "Luckydar" <luckydar_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Kontrolery uniwersalnej magistrali szeregowej:
> -Glowny kontroler USB
> -Intel 82371AB/EB PCI do uniwersalnego Hosta USB
> Stacje dyskow:
> -GENERIC IDE DISK TYPE 47
> -GENERIC NEC FLOPPY
>
> Mam jeszce w urzadzeniach powodujacych problemy (Info o systemie): IRQ
> Holder for PCI steering, choc to moze byc bez znaczenia.
> I teraz tak:
> 1.Czy ew. wlaczenie trybu DMA dla dysku twardego cos zmieni i gdzie sie go
> wlacza? I czy nie zdestabilizuje mi komputera; kiedy mialem DMA dla
CD-ROMU
> to IMHO ilosc "blue screen of death" wzrosla.

pewnie CD nie obsługiwał albo mu sie tlko wydawało !!!
natomiast dla dysku jak najbardziej zalecane wlączenie !!!
włącza sie w system/właściwońsi/menadzer użądzeń/dyski/właściwosci (jakos
tak)

> 2.Gdzie i ew jakie opcje w BIOSie sprawdzic/zmienic? (BIOS Phoenixa).
ojej.......

> 3.Czy program RAIN (do chlodzenia procka) moze wplywac na wydajnosc?
tak delikatnie ją pogarsza !!! odpuśc sobie ten programik tylko daj dobry
wietrak !!! zresztą te proce chyba nie potrzebują takich zabiegów (krecisz
go ???)
> 4.Czy 128 RAM lub P II 350 Mhz, to nie za malo, zeby pracowac na kilka
> programow naraz?
powinno wystarczyć (zależy jakie to programy) np. Photoshop i obróbka
grafiki 2500x2000 px to juz moze byc problem !!!

a taka uwaga !!!!! wywal to cholerne WinMe !!! i 98SE zaistaluj !

> Uzycie pliku wymiany przy takim spowolnieniu wynosi od 5-10 MB (wg
monitora
> systemu)

ojej zapomniałem ze ty o tym spowolnieniu !!!
po pirwsze DMA dla dysku po drugie - kiedy wlączasz skaner antywirusowy dla
skanowania dysku to wyłączasz wszystkie inne programy i idzesz na herbatke
!!!