Re: [OT] Jak "reklamowac" monitory ?

Autor: Serwiz (rozrywka_at_go2.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 14:25:30 MET


Użytkownik "tramer" napisał w wiadomości:
>
> po pierwsze, monitor serwisowany jest z wyboru gwarancji - tracisz więc
> rękojmię... naprawiać mogą w nieskończoność.
>
> --
To by wyiakało tylko z jakichś zbójeckich uprawnień gwarancyjnych. W
gwarancji jest zapisana maksymalna ilość napraw po których następuje wymiana
monitora lub zwrot kasy. W tym przypadku korzystniesze było domaganie się
uprawnień z tytułu rękojmi (ta trwa 12 miesięcy od dnia wydania towaru
kupującemu). W przypadku rękojmi już przy drugiej naprawie możemy żadać
obniżenia ceny, wymiany towaryu lub zwrot kasy.

Serwiz



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:15:08 MET DST