zmiana rozmiaru partycji

Autor: Maverick (maverick24_at_wp.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 08:58:28 MET

Witaj!

Mam na twardzielu dwie partycje: c i d. Na c zainstalowanego mam win98
a na d win xp. Mam taki problem: za pomocą partition magic dysk d:
zmniejszylem o 298.1 MB a dysk c: zwiekszylem o te 298.1 MB. Po tej
(wydawało mi się, że prostej) operacji win xp odpala się bez problemu,
natomiast jak wlaczam win 98 to wyskakuje mi, ze dysk jest
nieprawidlowy i ze mam zmienic dysk. Co robić??? Nadinstalować
win98??? Od razu formatować??? Czy może da się to jakoś naprawic bez
utraty danych???

Pozdrawiam i prosze szybka odpowiedz,
Maverick-naczelny działu Webmaster magazynu @t (www.at.g.pl)
Moja strona: www.tns.w.pl