Re: zmiana rozmiaru partycji

Autor: Łukasz Maśko (masko_at_ipipan.waw.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 11:44:31 MET

On Tuesday 12 February 2002 08:58 user called Maverick typed on his
keyboard:

> Witaj!
>
> Mam na twardzielu dwie partycje: c i d. Na c zainstalowanego mam win98
> a na d win xp. Mam taki problem: za pomocą partition magic dysk d:
> zmniejszylem o 298.1 MB a dysk c: zwiekszylem o te 298.1 MB. Po tej
> (wydawało mi się, że prostej) operacji win xp odpala się bez problemu,
> natomiast jak wlaczam win 98 to wyskakuje mi, ze dysk jest
> nieprawidlowy i ze mam zmienic dysk. Co robić??? Nadinstalować
> win98??? Od razu formatować??? Czy może da się to jakoś naprawic bez
> utraty danych???
Wystarczy wystartować z dyskietki, na której będzie oprócz podstawowych
plików systemu programik sys.com (z katalogu c:\windows\command), a potem
wykonać z dyskietki operację sys c:

--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko_at_ipipan.waw.pl                     Registered Linux user #61028