Szukam taniej karty dzwiekowej / problem z dzwiekiem

Autor: Tomasz Dąbrowski (tomek.dabrowski_at_BEZSPAMUPROSZEargos.com.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 08:51:03 MET

Drodzy Panowie (i ew. Panie),

Poradźcie, jaką TANIĄ (do 50 pln) kartą dźwiękową zastąpić moje obecne OPTi
931? Wg grupy pl.divx to ten staroć jest źródłem moich problemów z dźwiękiem
w filamch (ćwierkanie w tle, jak na Canal+ bez dekodera).

Chyba, że macie inną koncepcję. Problem jest taki (sorry, że cytat):

"Niezależnie od playera (vplayer, bestplayer, etc.) i użytego kodeka jest
taki "elektroniczny" pogłos. Wyczaiłem, że da się to usunąć w MS MP, po
przełączeniu ustawień codeka IIS Layer-3 na 8 bitów lub przełączeniu na tryb
inny niż Stereo.
(...)
Jeśli to pomoże: Win 98SE, Celeron 466_at_525, VGA: s3Trio 8MB, dźwięk: stare
OPTi 931, 64MB RAM, MS Media Player 6.4.09, playery najnowsze możliwe."

Pozdrawiam,

Tomek