Jak sie naprawia boot sectory?

Autor: Raf (raff_at_2com.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 08:44:17 MET

Witam.
Wysiadl mi dysk, tzn. zamazaly sie informacje o tym ile jest partuycji, i
jakie one sa. Sciagnalem wczoraj kilka programikow demo, bezblednie pokazaly
ile bylo partycji, jakie, i ze mozna je naprawic, ale nie w wersji demo. Mam
logi tych poszukiwan, wiec moglbym pewnie sam wyedytowac dysk i to zrobic,
gdybym umial. A moze
znacie program do naprawy partycji, ( nie odzyskania danych). Partycje z
danymi sa (NTFS), tylko ich boot sectory "wysiadly". Jak je naprawie to nie
bede musial nic wiecej robic, tym bardziej ze nie mam drugiego dysku o tej
wielkosci zeby zgrac dane. Badzcie ludzmi, pomozcie;-)
Pozdrawiam
Raf