Re: Swietlowki i czestotliwosc odswiezania obrazu

Autor: jar_kup (jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 19:24:41 MET

KRiZBi wrote:

> Nie mówię tu o pseudoświetlówkach kompaktowych za 8zł w promocji z
> marketu. Te lepsze i droższe mają przetwornicę. Nie wierzysz ? Nie
> musisz :)

tak sie jakos niefortunnie sklada ze jestem inzynierem elektrykiem i mam
jakies pojecie o elektrycznych zrodlach swiatla, mozesz mi powiedzec po
cholere swietlowce przetwornica ?? i to szczegolnie dzialajaca z jakas
kosmiczna czestotliwoscia, tylko mi nie wymyslaj jakis nowych
"subharmoniczna częstotliwości migania świetlówki" bo na przetwornicach
tez sie znam, i moge cie zapewnic ze zadna sie nie zmiesci w obudowie
kompaktowej swietlowki, no ale skoro wiesz lepiej to jestem otwarty na
konstruktywna dyskusje

poz.