Re: Duron 1.2 Ghz - jaka temperatura ?

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 19:16:49 MET

Gizmo <anty_at_spam.pl> wystukał
(news:vblf6ushgn4vfj5lebmrrf953apa53e9dt_at_4ax.com):

> najlepiej sprawdzić oznaczenie procesora. Chyba ostatnia litera w
> ciągu (sorry, ale w tej chwili nie mam przy sobie odpowiedniej
> ściągawki) oznacza dopuszczalną max. temp. pracy. Przeważnie jest
> to 95 stopni ale podobno można trafić na egzemplarz z niższą
> dopuszczalną temperaturą.

Oznaczenie mowi o temperaturze niebezpiecznej pod katem spalenia ukladu
(jest to 95 st. dla wiekszosci), aczkolwiek znane sa przypadki
rozgrzania powyzej 100 st. bez spalenia. Powyzej 60-70 st. wiekszosc
Duronow i Athlonow moze sie wieszac (_nie_ musi).
Pozdrawiam
Egghead