Re: Swietlowki i czestotliwosc odswiezania obrazu

Autor: KRiZBi (krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpf.fm)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 22:27:53 MET

Dnia Sun, 10 Feb 2002 14:25:58 +0100 jar_kup w wiadomości
<3C6674E6.DF1AD37C_at_osowa.gda.osk.pl> napisał/a:

>swietlowki "migaja" z czestotliwoscia 100Hz
fakt pomyłka, zdaża sie :)
ale co to zmienia ?

>ROTFL
no to wytłumacz nam jak to z tym jest
to pośmiejemy się obaj :)

>to takie same swietlowki jak te zwykle, tylko ze w kompaktowej obudowie
>zintegrowanej z czesto elektronicznym ukladem zaplonowym dostosowane do
>klasycznego gwintowego gniazdka E27 (takiego jak w zwyklej zarowce)
Nie mówię tu o pseudoświetlówkach kompaktowych za 8zł w promocji z
marketu. Te lepsze i droższe mają przetwornicę. Nie wierzysz ? Nie
musisz :)

>cos ty jak do swietlowki dasz napiecie 1000V przy 2.5 kHz to tak
>zaswieci ze ci oczy wypali
Ale tylko przez chwilę :)
A wogóle to co to ma wspólnego z moją wypowiedzią ?

pozdro

--
KRiZBi