Re: Powiesiłem na ?cianie...

Autor: KRiZBi (krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpf.fm)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 22:27:47 MET

Dnia Sun, 10 Feb 2002 00:35:10 +0100 Kzysio w wiadomości
<a44bq0$f41$1_at_news.tpi.pl> napisał/a:

>Tak, to bardzo proste - nie chce mi się. Trochę lenistwa, trochę przekory.
wiedziałem ;)

> [...]
>lakmusowy - pozwala mi natychmiast ocenić niektórych moich rozmówców. Ktoś
>nazywa mnie lamerem i już wiem, że jest idiotą. Widzę, że mam do czynienia z
>arogantem, który zachowuje się jak student I roku - liznął trochę wiedzy i
>nikogo nie szanuje (sam nie potrafiąc się przyznać do jakiejkolwiek
>niewiedzy). Widzę człowieka dla którego Internet stanowi całe jego życie,
>człowieka który nie potrafi rozmawiać o niczym innym. To jest bardzo smutne.
>Ja szanuję ludzi, którzy są fachowcami w jakiejś dziedzinie (nie alfą i
hmmm... to chyba nie o mnie ? :)
Zresztą w twoim przypadku jest to świadomy wybór i masz do tego pełne
prawo, tym bardziej, że OE ci odpowiada. Polemizuję z tobą tylko, że
odbieranie begin jako brak szacunku i wypominanie im tego to lekka
przesada. Zgadzam się, że niektórzy przeginają, ale ogólnie to
zjawisko jest pożyteczne - zobacz ilu osobom dało to do przemyślenia
odnośnie bezpieczeństwa OE, ile osób wogóle dowiedziało się, że na
Outlooku świat się nie kończy. No ale widzę, że masz już wyrobione
zdanie, więc nie ma co dalej tego ciągnąć :)

>Do The Bat trochę się zraziłem, bo spotkałem się na sieci z bardzo wieloma
>jego użytkownikami którzy wyśmiewali się z użytkowników OE (nie z programu,
>tylko użytkowników, że go używają).
Trochę dziwne podejście, nie sądzisz ? Windowsa też używasz z przekory
do wyśmiewających go linuksiarzy ? Zresztą baciarze mają niestety
powody, żeby się śmiać z OE :) (ale z softu a nie użytkownika).
Aha, ale jak tam wrażnenia z używania TB ?

>No to OE jest lepszy, bo używam go do poczty i jako czytnika;)))
Fakt, to duża zaleta. Sam bym go pewnie używał gdyby go tak nie
spiep... Ale dla mnie liczy się bardziej pełny brak problemów niż
pełna funkcjonalność.

>Od kiedy zainstalowałem OE 6.0, to jeszcze go nie "łatałem", a miesiąc już
>minął;))
Ale begin dalej jest ;)

Dobra, z mojej strony EOT bo zrobił się niezły NTG OT :)

pozdro

--
KRiZBi